Follow

radical.town Domain Blocks 

pawoo.net - Silenced, Media Block
Reason: Loli Hentai

pl.smuglo.li - Silenced, Media Block
Reason: Loli Hentai

melalandia.tk - Suspend
Reason: Way more explicit loli shit

· · Web · 6 · 6 · 13

radical.town Domain Blocks 

A few more I've added since then:
All that quey.org guy's domains (there's a bunch)

sapphos.be for lots of complicated reasons.

freespeechextremist.com because nobody wants to see that.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

shitposter.club - Same tedious gab shit
loli.estate and a bunch of other small edgelord/loli instances that I can list later but most had like, two people on them.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

Gameliberty.club - lol no
Kneegrows.top - ayyy lmao no

Show thread

radical.town Domain Blocks 

newjack.city - Nothing but follow bots.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

humblr.social - Silenced for untagged porn. Silenced for new users means you can follow accounts but they will not show up in the federated TL. Tag your porn, please.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

kinky.business - Silenced, too much porn in avatars.

wagesofsinisdeath.com - Silenced for "ironic" boring homophobic edgelord shit.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

Gasthe.lgbt - it's just the game liberty clowns again.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

pl.smuglo.li upgraded to suspension for being generally worthless shits.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

Will consolidate these into another thread but:
rapefeminists.network - Because c'mon.

Show thread

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era you might be interested in this list of ours too
octo.sh/snippets/11

radical.town Domain Blocks 

@ojbr Thanks, I'll check it out.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era Is there a somewhat centralized list of nasty servers to avoid? That would be a good resource.

radical.town Domain Blocks 

@wtfflorida I know there are, but I don't use a list for various reasons. I think mastodon.social posts theirs tho.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era i like this instance. this is a nice instance

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era woo thank you

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era Yeah, and they don't have any publicly known admin. We blocked them too.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era I was curious about that after I got like three of them a few weeks ago.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era still waiting for you to block radical.town

radical.town Domain Blocks 

@jardshiel Someday when I get canceled.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era but you’re eternal!

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era thank u modmom ❤️

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era took me a bit to realise what the domain actually read as

cc @amic

radical.town Domain Blocks 

@cerret @amic I saw it earlier but hadn't looked into it... but then it turns out they were just discussing buying the domain out in the open on their instance lol.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era go off queen!!! fuck those alt-right dickheads

radical.town Domain Blocks 

@realtoddhoward They've been silenced since the beginning so we never really got any reports about them.

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era yeah but hearing other people even mention them is enough to make me realize that a Pleroma Smug Loli is just a racist 4channer 9 times out of 10

radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era I just had @ItsJenNotGabby tell me about them right before I saw this. They outta there fam. #FuckNazis

@cambrian_era hi, is this still the most recent block list? Looking to move with knzk shutdown

@Ttle I think it's a bit outdated. Mostly I've stuck to silencing instances. Neckbeard.xyz being there mostly recent.

@cambrian_era thanks for getting back to me. forgive me, but i'm not sure what the difference is between blocking and silencing at the instance level.

@Ttle silencing is like muting. If you follow someone you'll still see their posts, too. But only if you do.

@Ttle I use it a lot because sometimes I just don't want porn or whatever in the TL but don't mind if people view it themselves

re: radical.town Domain Blocks 

@cambrian_era apart from the content not being acceptable there's also a lot of SPAM originating from there on my instance.
Sign in to participate in the conversation
Radical Town

A cool and chill place for cool and chill people.